5 אפשרויות לחיסכון והשקעה
14/04/2021

הצלחתם לחסוך קצת כסף - עכשיו מה עושים איתו?

החיים מלאים בהוצאות: רכב, דירה, ביגוד, עזרה לילדים, ומה לא. לא פשוט לחסוך כסף, אבל כשסוף סוף מצליחים נשאלת השאלה - מה עושים איתו? אז בהנחה שאתם לא מתכננים לטוס לטיול ארוך ויקר או משהו בסגנון, יש לא מעט אפשרויות לחיסכון והשקעה, ריכזנו כאן חמש מרכזיות.


אפשרויות לחיסכון והשקעה

  • תכנית חיסכון בבנק - החיסכון הקלאסי שכולנו מכירים, תכנית חיסכון בבנק. זה נוח, הסיכון יחסית נמוך, אבל מכיוון שריבית בנק ישראל די נמוכה בשנים האחרונות, החיסכון מאוד סולידי. בנוסף, אם תירצו למשוך את הכסף לפני הזמן תצטרכו לשלם קנס. 

  • ייעוץ פיננסי בבנק  - שירות חיסכון נוסף שנותנים הבנקים, בו יועץ בבנק מתאים לכם מסלול השקעה. הבנק גובה עמלות רבות על השירות, מה שמסכן את הרווחיות, אבל הכסף נזיל וניתן למשיכה כשרוצים.

  • השקעה בנדל"ן - אם חסכתם סכום שמספיק לכך, אפשר להשקיע ברכישת דירה, אבל כאן יהיה עליכם להתמודד גם עם חוזים מול מוכרים או קבלנים, בניה או שיפוצים ושוכרי דירות. אפשרויות הרווחים כאן מפתות, אבל אף אחד לא יודע עד מתי שוק הנדל"ן יישאר ריווחי כך שהסיכון גדול יחסית, וכמובן שהכסף לא נזיל.

  • קרן נאמנות - נשמע יוקרתי, אבל בפועל מדובר בהשקעה משותפת, קבוצה של אנשים שמשקיעים בחשבון מסוים שמנוהל על ידי מנהל הקרן, וכל אחד בוחר מסלול השקעה לפי דרגת הסיכון שמתאימה לו. דמי הניהול יחסית גבוהים, ובנוסף משלמים עמלת דמי משמרת, אבל גם כאן הכסף נזיל.  

  • תכנית חיסכון לפרט - אחרונה חביבה, תכנית חיסכון לפרט בחברות הביטוח, הנקראת גם פוליסת חיסכון. התכנית מאפשרת שילוב של חיסכון נזיל שאפשר למשוך מתי שרוצים עם אפשרויות השקעה רבות, גמישה מאוד ומאפשרת מעבר בין מסלולים והגדלת ההפקדה מתי שתרצו

שיתוף
תגיות
 
 
מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת?
השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם במהירות המירבית
מעוניינים ב:
שם מלא
מספר טלפון
דוא"ל
עיר
 

לרגעים בטוחים יותר .... עאלם ביטוח

אפשר לצור קשר איתנו בכל דרך נוחה עבורכם: מייל, טופס חכם, טלפון או ערוצי הדיגיטל.
טלפון או דואר אלקטרוני?
04.6300.400
ערוצים חברתיים
 
עאלם ביטוח הינה חברה מקבוצת עאלם
2024 © כל הזכויות שמורות